Posted by Henk van Kampen on 5 mrt 2014 | 0 comments
Het nieuwe Stadshuis en theater De Kom zien er ’s morgens vroeg maar donker en verlaten uit. Maar in de parkeergarages onder beide gebouwen brandt wel licht.