Dit zie je als je Hoog Catharijne binnengaat vanaf de binnenstad. Tenminste, als je voor je naar binnen gaat even omhoog kijkt. Ik neem aan dat het er al sinds de opening in 1973 hangt: Het logo van het winkelhart, passend bij de oude slogan "Winkelhart van Nederland".
Binnenkort zal het niet meer te zien zijn. Bij een nieuw Hoog Catharijne hoort een nieuw logo.