Posted by Henk van Kampen on 18 mrt 2014 | 2 comments
Het “Call of the Mall” kunstproject in Hoog Catharine is inmiddels al weer lang voorbij, maar de theepot staat nog steeds op het dak van de Radboudtraverse.